Orange vs koronawirus

koronawirus

Nie wiem jak Wy, ale ja popieram odpowiedzialne podejście do życia, do prowadzenia interesów, do zdrowia… do wszystkiego. Teraz, kiedy mamy pandemię koronawirusa łatwo dostrzec kto właśnie takie – odpowiedzialne nastawienie przejawia, a komu go brak. Jako, że ten blog ma skupiać się wokół sieci GSM oraz telefonów komórkowych, więc właśnie o jednym z operatorów będzie dziś mowa. Orange vs koronawirus, to mój dzisiejszy temat. Czy ten operator odpowiedzialnie podchodzi do sytuacji? Zobaczcie!

Orange vs koronawirus

Obecnie zaleca się wszystkim zostawanie w domu, częste mycie rąk, unikanie skupisk ludzi. Wszyscy to wiemy bo wszędzie się o tym mówi. Jak do tych wytycznych stosuje się Orange? Poprzez biuro prasowe operator poinformował: „Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego mając na uwadze sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej, który rozpocznie się od 16 marca. Obejmiemy nim zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko osoby, których zadania nie można wykonywać zdalnie lub mają absolutnie kluczowe znaczenie dla firmy i klientów„. Co Wy na to? Ja popieram i uważam, że to jest właśnie przejaw odpowiedzialności.

Co do swoich sklepów Orange poinformowało, że te w centrach handlowych są czasowo nieczynne, natomiast te poza nimi będą działać normalnie, a ich pracownicy będą postępować ściśle według wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Operator zachęca też swoich klientów do załatwiania swoich spraw za pośrednictwem internetu lub telefonicznie.

Co o tym myślicie? Moim zdaniem to jak najbardziej odpowiedzialne podejście. I mam nadzieję, że im więcej firm się takim wykaże, tym szybciej koronawirus przejdzie do historii. 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *