Zmiany w telekomunikacji

Zmiany dotyczą każdego, kto ma telefon na abonament z dostępem do Internetu. Wiele zmieni się nie tylko dla operatorów sieci komórkowych, ale także dla ich konsumentów. Dla kogo na lepsze?

Operator a konsument

Zmiany zapewniają większe uprawnienia konsumentom firm telekomunikacyjnych, będą one zabezpieczeniem prawnym dla klienta. Wprowadzono wiele nowych udogodnień m.in. będzie można rozwiązać umowę w wersji zdalnej. Wcześniej takiej możliwości nie było. Na operatorów został nałożony obowiązek informowania klientów o przedłużeniu umowy. Pozwoli to uniknąć sytuacji, gdy dotychczasowa umowa klienta, staje się umowa na czas nieokreślony. Operatorzy wprowadzą powiadomienia, dzięki którym klient będzie wiedział, kiedy kończą się poszczególne usługi i pakiety. Więcej  o zmianach znajdziecie na stornie Mobilnego Rankingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *